Tilaus- ja toimitusehdot

Tervetuloa virallisempaan osioon.

Tutustuthan näihin ehtoihin huolella, jotta kaikki onnistuu kaikkien osalta hyvin! Nämä tilaus- ja toimitusehdot koskevat kuluttaja-asiakkaita.

Verkkokaupan tuotteita myy Carmi Oy, y-tunnus: 2343819-5. Laatikkokauppa on osa Carmi Oy:tä.

Laatikkokaupan omat tuotteet valmistetaan Tuusulassa käsityönä. Niillä on Avainlippu- ja Design From Finland -merkit.

Palvelemme sähköpostitse laatikkokauppa@laatikkokauppa.fi, kirsi@laatikkokauppa.fi tai puhelimitse +358 50 520 2611 / Kirsi Pitkänen myymälä 0449870242

Tuotteiden hinnoissa on Suomen arvonlisävero 24 %.

Tuotteiden tilaamiselle ei ole ikärajaa, mutta maksamiseen ja tilaamiseen tarvitaan aina huoltajan lupa, mikäli olet alle 18v. Luottokorttiostamisen ikäraja on 18v.

TILAAMINEN

Helpoin ja nopein tapa tehdä tilaukset on tämän verkkokauppasivuston kautta. Voit tehdä tilauksen ilman rekisteröitymistä, joskin rekisteröityminen helpottaa asiointiasi jatkossa.

Tilauksen toimittamiseen tarvitaan vähintään nimi, osoite ja puhelinnumero sekä sähköpostiosoite. Lähetämme toimituksen seurantatunnuksen sähköpostilla ja/tai tekstiviestinä, jolloin voit seurata omaa lähetystäsi ja sen kulkua.

Mikäli tilauksen teko verkkokaupan kautta ei syystä tai toisesta onnistu voit tehdä tilauksen myös sähköpostilla laatikkokauppa@laatikkokauppa.fi tai puhelimitse numeroon 044 – 987 0242.

Mikäli tavaran kohdalla näkyy teksti ”tilaustuote tai mittatilaustuote” se tarkoittaa, että teemme tuotteen juuri sinulle ja aloitamme valmistuksen vasta tilauksen tultua.

Tilaustuotteissa toimitusaika on noin 2-3 viikkoa, riippuen tietenkin tilauksen koosta. Sama koskee kaikkia mittatilaustuotteita.

Tilaaminen ja maksaminen on turvallista SSL-salaustekniikan ansiosta. Asiakkaan tietoja ei koskaan luovuteta muiden yritysten suoramarkkinointiin tai muuhun vastaavaan.

Mittatilaus- ja tilaustuotteiden tilaaminen, maksaminen ja toimittaminen

Tämä poikkeaa muista hieman, joten lue, jos olet tilaamassa mittatilaus- tai tilaustuotteita

Teemme paljon mittatilaustöitä ja näitäkin pystyy tilaamaan verkkokaupan kautta.

Ota yhteyttä lomakkeen kautta tai sähköpostitse, soittaakin voit. Teemme yleensä tuotteen nimellä verkkokauppaan tilattavaksi, kun yksityiskohdat sekä hinta on sovittu.

Laatikkokauppias on sinuun yhteydessä vastaanotettuaan mittatilausviestisi. Voit lähettää myös ideakuvia ja piirustuksia tilauksen tueksi sähköpostilla, multimediaviestillä, whatsappiin tai facebookiin viestinä. Puhelun aikana keskustellaan tarkemmin toiveista, määritellään hinta ja vasta sitten on tilauksen ja toimituksen vuoro.

Mittatilaus- ja tilaustuotteet valmistuvat yleensä noin 2-3 viikossa, tämän päälle toimitusaika, joskus paljon nopeammin.

Mittatilaustuotteet valmistetaan tilausten perusteella eikä niillä ole palautusoikeutta sen jälkeen, kun ne on tilattu ja peruutusoikeusaika on umpeutunut, ellei niissä ole selkeää tuotevirhettä.

Tilausvahvistuksen yhteydessä saat peruutusohjeet, jolla mittatilauksen voi vielä peruuttaa tai muuttaa kolmen (3) päivän kuluessa tilauksen tekemisestä.

Toimitustavat

Toimitustapa, miten haluat tuotteet itsellesi ?

Toimitukset hoitaa Suomessa Matkahuolto. Tuotteet lähetetään pääosin muutaman kerran viikossa. Laatikkokauppa saattaa vaihtaa pakettitoimittajaa paketin koon, painon, sisällön tai muusta vastaavasta syystä (varoen käsiteltävä, lavarahti, extrapainava jne), toimitukset kuitenkin lähimpään noutopisteeseen tai kotiin tilauksen mukaisesti.

Matkahuollon Lähellä-paketti toimipisteeseen, 6,90€

Lähellä-paketti toimitetaan sinua lähimpänä olevaan Matkahuollon toimipisteeseen. Tämä toimitustapa on aina 6,90€

Matkahuollon Kotijakelu paketeille nyt 10€ (norm25,00€)

Valitessasi kotiinkuljetuksen Matkahuolto toimittaa lähetyksen tilaajan ilmoittamaan toimitusosoitteeseen. Kotijakelussa tulee viesti jossa kysytään toivottua toimitusaikaa, vastaathan siihen.

Isot ja painavat tuotteet tai ostoskorit ja jotkut huonekalut nyt 39€ (norm.49,00€)

Toimitustapa on aina kotiinkuljetus, jonka hinta on kiinteä 49,00€. Pääkaupunkiseudulla toimituksen hoitaa lähetti. Muu Suomi, Matkahuolto Kotijakelu, erilliskäsittely

Nouto Verstaalta tai Helsingin Tapanilasta, 0€

Voit noutaa tilaamasi tuotteet myös Tapanilan myymälästä sen aukioloaikoina tai verstaalta Tuusulasta, jolloin toimituskulu on luonnollisesti 0 €.

Muistathan sopia kuitenkin noutoajankohdan kanssamme etukäteen! Meiltä saat aina viestin, kun tuote on noudettavissa.

Kun valitset toimitustavaksi noudon, niin kauppias ilmoittaa sinulle aina joko viestillä, sähköpostilla tai puhelimitse milloin tuotteet on noudettavissa.

MAKSUTAVAT

Sitten maksetaan tuotteet ja toimitukset turvallisesti suojatussa ympäristössä. Käytössäsi on useita maksutapoja, pankkipainikkeet ja kortit sekä eri palveluntarjoajien lasku- ja osamaksuvaihtoehtoja.


Paytrail Oyj:n maksutavat

Maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj – y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com

Paytrail kerää maksutapahtuman yhteydessä IP-osoitteen, maksutavan sekä maksuajankohdan.

https://www.paytrail.com/tietosuojaseloste-paytrailin-maksupalvelu

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Maksutavat

Paytrailin kautta on mahdollista ottaa vastaa maksuja seuraavilla korttimaksutavoilla:

  • Visa
  • Mastercard
  • American Express
  • MobilePay

Paytrailin maksupalvelun kautta on saatavilla kaikkien suomalaisten pankkien verkkomaksupainikkeet.

Maksajan tiliotteella maksun saajana näkyy Paytrail Oyj.

Lista saatavilla olevista pankkien verkkomaksupainikkeista:

  • Nordea
  • Osuuspankki
  • Danske Bank
  • Ålandsbanken
  • Handelsbanken
  • S-Pankki
  • Aktia
  • Säästöpankki
  • POP Pankki
  • Oma Säästöpankki

Collector Lasku/Osamaksu

Palvelukuvaus

Collector Bank AB tarjoaa mahdollisuuden maksaa laskulla tai osamaksulla verkkokaupasta tekemäsi ostokset. Kun valitset ostotapahtuman yhteydessä Collector Lasku/Osamaksu -maksutavan, voit hakea ostosummaa vastaavaa laskuluottoa enintään 5 000 euroon saakka. Saat luottopäätöksen tiedoksi sen jälkeen, kun olet vahvistanut oston kauppiaan verkkosivuilla.

Collector Bankin hyväksyttyä luottohakemuksesi sinun ei tarvitse maksaa mitään ostosummasta saman kuukauden aikana. Collector Bank lähettää laskun postitse ostotapahtumasta seuraavan kuukauden aikana ja lasku erääntyy maksettavaksi vasta kyseisen kuukauden viimeinen päivä. Laskuun lisätään laskutusmaksu 2,95 euroa mutta luottokorkoa ei peritä ostopäivän ja laskun eräpäivän väliseltä ajalta.

Saatuasi laskun voit valita, maksatko laskussa mainitun kokonaissumman kerralla vai enintään 36 kuukauden osamaksuerissä (kuitenkin vähintään 10 euroa kuukaudessa) solmimalla Collector Bankin kanssa tililuottoa koskevan sopimuksen. Jotta voit maksaa laskun osamaksuerissä, sinun tulee maksaa laskussa mainittu vähimmäissumma tai sitä suurempi osuus kokonaissummasta sekä lähettää Collector Bankille allekirjoitettu luottosopimus laskun eräpäivään mennessä.

Voit lähettää luottosopimuksen joko kirjepostina (Box 11 914, 404 39 Göteborg, Ruotsi) tai skannattuna sähköpostitse (contactcenter@collectorbank.fi). Luottosopimus sekä yleiset ehdot ja vakimuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot (SECCI) ovat saatavilla Collector Bankin Omat Sivut -portaalissa (https://oma.collector.fi).

Mikäli solmit tililuottoa koskevan sopimuksen ja suoritat saatavan osamaksuerissä, osamaksun laskut lähetetään sinulle kuukausittain ja eräpäivä on aina kuukauden viimeinen päivä. Jokaiseen laskuun lisätään tilinhoitomaksu 2,95 euroa kuukaudessa sekä 1,6 % kuukausikorko, mikä vastaa 19,20 % nimellistä vuosikorkoa. Sekä laskun että osamaksun osalta myöhästyneistä ja maksamattomista laskuista veloitetaan 5 euron muistutusmaksu kutakin maksumuistutusta kohden sekä kuukausikorko 1,6 % viivästyneeltä ajalta.

Voit peruuttaa tililuottosopimuksen 14 päivän kuluessa luottosopimuksen tekemisestä. Ilmoitus tililuottosopimuksen peruuttamisesta tulee tehdä sähköpostitse osoitteeseen contactcenter@collectorbank.fi tai puhelimitse numeroon 09 3158 9947. Käyttäessäsi peruutusoikeutta sinun tulee maksaa 30 päivän sisällä takaisin koko luottomäärä sekä takaisinmaksupäivään saakka kertynyt luottokorko.

Kaikki 20 vuotta täyttäneet Suomessa vakituisesti asuvat henkilöt voivat hakea luottoa Collector Lasku/Osamaksu -maksutavalla. Collector Bank tarkastaa luotonhakijan luottotiedot ennen luoton myöntämistä.

Luoton myöntäjä on Collector Bank AB (ruotsalainen y-tunnus 556597-0513 ja osoite Box 11914, 404 39 Göteborg, Ruotsi). Yleisen palvelukuvauksen Collector Bankin laskulla maksamisesta löydät seuraavasta linkistä: https://www.collector.fi/henkiloasiakkaat/maksa-laskulla/.

Luottoesimerkki, osamaksu: 1 000 euron luottomäärä ja 12 kuukauden luottoaika

Tilinhoitomaksu 2,95 € kuukaudessa, osamaksun nimellinen vuosikorko 19,2 %, kuukausierän vähimmäissuuruus 85 € – 99 €, kuluttajansuojalain mukainen todellinen vuosikorko 21 %, luoton kustannukset 104 € ja luottohinta 1104 €.

Sopimusehdot

Yleiset lasku- ja tililuottoehdot löydät täältä.

MobilePay

Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Laatikkokauppa ei peri mitään erillisiä maksutapakuluja maksamisen yhteydessä, mutta huomioithan, että riippuen maksatavasta sinulle saattaa syntyä kuluja luottoyhtiön kautta. Tarkista aina luottoehdot luotonantajalta.


Klarna

Maksa myöhemmin!

Näitä ehtoja sovelletaan sinun ja tämän kaupan välillä, josta ostat tavaroita, lippuja tai palveluita, kun valitset maksutavaksi Maksa myöhemmin.

Kun valitset maksutavaksi Maksa myöhemmin, tarjoamme sinulle mahdollisuuden maksaa eräpäivänä, joka on 14 päivää tavaroiden tai lippujen lähettämisestä tai siitä päivästä, josta lähtien palvelut tai digitaalinen sisältö on käytettävissäsi. Siirrämme saatavamme Klarna Bank AB:lle (“Klarna”). Klarna lähettää sinulle maksuohjeet ostoksen maksamiseksi suoraan Klarnalle. Yhteystiedot ja muuta tietoa Klarnasta löydät sivulta klarna.fi.

Maksa vasta kun olet vastaanottanut tilauksesi!

Klarna tarjoaa kuluttajille Ostajan turvan, mikä tarkoittaa esimerkiksi sitä, että kuluttajana sinun ei tarvitse maksaa tilaamiasi tuotteita ennen kuin olet vastaanottanut ne, ja että Klarna auttaa sinua ostokseen liittyvissä ongelmatilanteissa.

Lisätietoja ja ohjeet löydät täältä: https://www.klarna.com/fi/klarnan-kuluttajille-tarjoama-ostajan-turva/.

Maksut

Veloitamme sinulta laskutusmaksun 0 €. Jos saatavaa ei makseta, Klarna lähettää maksumuistutuksen, josta Klarna veloittaa 5,00 €:n muistutusmaksun sekä viivästyskorkoa korkolain mukaan. Jos saatava maksumuistutuksista huolimatta on edelleen maksamatta, Klarna voi siirtää saatavan perintätoimistolle perittäväksi, mikä voi aiheuttaa perintäkustannuksia.

Luottotarkistus ja henkilötietojen käsittely Klarnalla

Jos valitset maksutavaksi Maksa myöhemmin, Klarna arvioi luottokelpoisuutesi.

Klarna käsittelee henkilötietojasi täyttääkseen velvollisuutensa sekä tätä sopimusta että muita tarkoituksia koskien, jotka on mainittu Klarnan tietosuojaselosteessa. Tietosuojaseloste on luettavissa täällä, ja käyttämällä Klarnan palveluja vahvistat, että olet lukenut selosteen. Klarna käsittelee henkilötietojasi esimerkiksi tunnistaakseen ja analysoidakseen asiakkuutesi, suorittaakseen luottoarvioinnin, markkinoidaksemme ja kehittääkseen liiketoimintaansa. Klarna saattaa myös siirtää tietojasi valituille osapuolille (kuten luottotietotoimistoille), jotka sijaitsevat mahdollisesti EU:n/EAA:n ulkopuolella. Klarnan tietosuojaselosteessa on lisätietoa tietojen jakamisesta, oikeuksistasi omiin tietoihisi, kuinka saat meihin yhteyden kysymyksissäsi tai teet valituksen viranomaisille.

Klarnan yleiset luottosopimusehdot
Vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot
Klarnan palveluehdot
Klarnan tietosuojaseloste


Jousto lasku ja osamaksu

Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti.

Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta maksuaikaa. Ostokseen lisätään 2,90€:n laskutuslisä. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90€/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90€/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia.

Joustolla ostaminen on turvallista. Ensimmäisen ostoksen yhteydessä teet vahvan sähköisen tunnistautumisen. Palaavana asiakkaana voit tunnistautua helposti puhelimeen lähetettävän kertakäyttöisen koodin avulla. Jokaisen ostoksen yhteydessä teemme reaaliaikaisen ja automatisoidun luottopäätöksen. Maksutapahtuma ja tietojen välitys tapahtuu aina suojatussa yhteydessä. Lasku toimitetaan sähköpostitse. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy.

Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com. Jousto – verkkokaupan mukavin maksutapa!


14 PÄIVÄN VAIHTO-JA PALAUTUSOIKEUS

On ihan okei muuttaa mieltään, joskus käy niin meille kaikille.

Asiakastyytyväisyys on meille tärkeää. Jos jostain syystä paketista paljastunut tuote ei ole sitä mitä halusit, voit vaihtaa sen tai palauttaa kokonaan 14 päivän kuluessa tilauksen vastaanotosta.

Huomioithan, että peruutus- ja palautusoikeus ei koske tilaus- ja mittatilaustuotteita.

Vaihto ja palautus tapahtuu ottamalla yhteyttä joko yhteydenottolomakkeen kautta tai sähköpostitse laatikkokauppa@laatikkokauppa.fi tai kirsi.pitkanen@carmi.fi.

Tilausvahvistuksen yhteydessä saat myös kirjalliset palautusohjeet ja peruutusohjeet. Noudata niitä. Palautusohjeet ja ladattava lomake löytyvät myös verkkosivuiltamme [LINKKI TÄHÄN].

Palautuskulut vähennämme tuotteen hinnasta ilmoittamallenne tilille tai maksutavalle, kunhan tuote on saapunut.

Älä palauta tilausta tai vaihdettavia tuotteita postiennakolla, maksamattomana lähetyksenä tms., emme lunasta niitä.

Asiakaspalautuksena tulevat paketit on yleensä hitaita (2 – 14 arkipäivää), joten malttia! Toimimme kyllä heti, kun palautus on saapunut.

Kun vaihdettava tuote palautuu meille, lähetämme korvaavan tuotteen saman tien.

LUNASTAMATON PAKETTI EI OLE PALAUTUS

Tämä ei ole kivaa, kunnioitetaan toisiamme ja toimitaan oikein.

Lunasta tilaamasi paketti tai ilmoita peruutuksesta, muutoin perimme lunastamattomasta paketista 20 euron peruutusmaksun (sis. alv. 24 %).

Jos sinua kohtaa jokin este tai elämäntilanne, ota yhteyttä. Olemme ihmisiä kaikki ja joskus vaan on paha tilanne.

HUOLENPITOVELVOITE

Tämähän nyt on ihan selvä juttu.

Lain mukaisesti asiakkaana sinun tulee huolehtia, että tuote on olennaisesti muuttumaton ja vähentymätön siihen saakka, kunnes olet päättänyt pitää sen itselläsi.

Laatikkokaupalla on oikeus periä arvonalennus aina tuotteen täyteen hintaan saakka, jos asiakas on käyttänyt tuotetta vastoin laissa säädettyä huolenpitovelvoitettava.

KAMPANJATUOTTEET

Ilmaisia lounaita ei ole.

Mikäli olet saanut kaupanpäällisiä ja/tai kampanjatuotteita, ne tulee palauttaa samassa lähetyksessä kuin niihin oikeuttaneet tuotteet. Voit myös lunastaa ne ostohetken listahinnalla, jolloin niiden hinta peritään maksettavasta palautuksesta.

MAKSUJEN PALAUTUS

Rahojen siirtyminen sinulle takaisin ottaa oman aikansa.

Maksu palautetaan Suomen kuluttajasuojalain mukaisesti viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saavuttua edellyttäen, että tuote on saapunut meille. Eli toisin sanoen, rahat palautetaan HETI, kun tuote on saapunut meille ja se on todettu myyntikuntoiseksi. Palauttaessasi kaikki tilauksessasi olleet tuotteet, palautamme koko tuotteen kauppasumman vähennettynä palautuskuluilla.

Laatikkokaupalla on oikeus vaihtaa virheellinen tuote ensisijaisesti virheettömään. Nämä ovat aina neuvottelukysymyksiä.

TAKUU

Joskus käy niin, että tuote saattaa olla virheellinen ja tämä ilmenee vasta normaalissa käytössä. Jos on käynyt huono tuuri ja tuote rikkoutuu syystä tai toisesta normaalikäytössä, niin otathan yhteyttä. Asiakastyytyväisyys on meille tärkeää.

Takuuhan ei sitten kata sitä, jos tuotetta on kohdeltu kaltoin tai esimerkiksi sitä on käytetty ulkona, vaikka se on tarkoitettu vain sisäkäyttöön.

KULJETUSPAKKAUKSET JA KULJETUSVAURIOT

Kuljetuksissa tapahtuu hyvin vähän vaurioita.

Kaikenlaista voi kuitenkin tapahtua kuljetuksen aikana. Tällöin on erittäin tärkeää, että otat yhteyttä meihin välittömästi, mikäli tuote on vaurioitunut kuljetuksen aikana. Muista ottaa kuva vaurioituneesta paketista.

Pyrimme pakkaamaan tuotteet sen vaatimustason mukaisesti ja käyttämään aina mahdollisimman vähän luontoa kuormittavia pakkausmateriaaleja. Joskus on kuitenkin pakko pehmustaa.

Kierrätämme meille tulevat pakkausmateriaalit mahdollisimman tehokkaasti, joten älä hämmästy, jos tuote tulee jonkun toisen firman laatikossa. Toivomme, että kierrätät ne edelleen tai ainakin lajittelet ne jätteiksi oikein.

KAUPPASOPIMUKSEN VOIMASSAOLO, KESTO JA PÄÄTTYMINEN

Sopimus tulee voimaan, kun tilaus on vahvistettu ja maksettu. Muistathan siis tilaustasi tehdessä ruksata sen kohdan, jossa vahvistat, että olet lukenut ja ymmärtänyt nämä ehdot. Tilaus tulee voimaan heti, kun maksu on suoritettu.

Sopimus on voimassa niin kauan kunnes molemmat osapuolet ovat hoitaneet sopimukseen kirjatut velvollisuutensa.

Laatikkokauppa Carmi Oy pidättää oikeuden muuttaa ehtoja ilman erillistä ilmoitusta, mutta tällöin jo vahvistettujen tilauksien ehtoja ei muuteta.

Poikkeuksen tähän kohtaan tekee hinnat.

Mikäli meille (tai jollekin muulle) on sattunut ilmeinen virhe, joka on johtanut tilanteeseen, että tuotteen hinta on yleiseen hintatasoon nähden selkeästi alhainen, on meillä oikeus korjata se, eikä tällöin liian alhaisella hinnalla tilattua tuotetta lähetetä asiakkaalle (Oikeustoimilaki 32§).

SOVELLETTAVA LAKI

Laatikkokauppa Carmi Oy soveltaa myydessään Suomen lakia, toimitusehdot nojautuvat nimenomaisesti kuluttajansuojalakiin.

Mikäli kuluttaja on erimielinen näistä ehdoista tai muutoin kaupasta, on hänellä oikeus saattaa se kuluttajaviranomaisen tutkittavaksi. Erimielisyydet ja riidat pyritään ensisijaisesti sovittelemaan, mutta mikäli siihen ei pystytä, voidaan asia saattaa oikeuden ratkaistavaksi.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.

Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

FORCE MAJEURE

Laatikkokauppa ei vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai viivästyy yrityksen vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta johtuen, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, lakoista tai ulosmarsseista, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta Laatikkokaupan toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.

Kysymyksessä on kuitenkin pienyritys, jota pyörittävät ihmiset ja meillekin voi sattua jotakin ennalta-arvaamatonta. Olemme kuitenkin aina yhteydessä asiakkaaseen, mikäli jotain odottamatonta ilmaantuu.