Tilaus- ja toimitusehdot


Tervetuloa virallisempaan osioon.

Tutustuthan näihin ehtoihin huolella, jotta kaikki onnistuu kaikkien osalta hyvin! Nämä tilaus- ja toimitusehdot koskevat kuluttaja-asiakkaita.

Verkkokaupan tuotteita myy Carmi Oy, y-tunnus: 2343819-5. Laatikkokauppa on osa Carmi Oy:tä.

Laatikkokaupan omat tuotteet valmistetaan Tuusulassa käsityönä. Niillä on Avainlippu-  ja Design From Finland -merkit.

Palvelemme sähköpostitse laatikkokauppa@laatikkokauppa.fi, kirsi.pitkanen@carmi.fi tai puhelimitse +358 50 520 2611 / Kirsi Pitkänen.

Tuotteiden hinnoissa on Suomen arvonlisävero 24 %.

Tuotteiden tilaamiselle ei ole ikärajaa, mutta maksamiseen ja tilaamiseen tarvitaan aina huoltajan lupa, mikäli olet alle 18v. Luottokorttiostamisen ikäraja on 18v.

TILAAMINEN

Ensin ihastellaan ja ostetaan ja tilaaminen on helppoa, keräät vain haluamasi tuotteet ostoskoriin.

Helpoin ja nopein tapa tehdä tilaukset on tämän verkkokauppasivuston kautta. Voit tehdä tilauksen ilman rekisteröitymistä, joskin rekisteröityminen helpottaa jatkossa asiointia.

Tilauksen toimittamiseen tarvitaan vähintään nimi, osoite ja puhelinnumero sekä sähköpostiosoite. Lähetämme Postnordin seurantatunnuksen sähköpostilla ja/tai tekstiviestinä, jolloin voit seurata omaa lähetystäsi ja sen kulkua.

Mikäli tilauksen teko verkkokaupan kautta ei syystä tai toisesta onnistu voit tehdä tilauksen myös sähköpostilla laatikkokauppa@laatikkokauppa.fi tai puhelimitse numeroon 044- 987 0242

Mikäli tavaran kohdalla näkyy tuote loppu varastosta, laita kyselyä, niin tehdään uusi tai vastaavanlainen. Monet tuotteista on unikkeja yksilöitä.

Mikäli tavaran kohdalla näkyy teksti ”tilaustuote tai mittatilaustuote” se tarkoittaa, että teemme tuotteen juuri sinulle ja aloitamme valmistuksen vasta tilauksen tultua.

Tilaustuotteissa toimitusaika on noin 2-3 viikkoa, riippuen tietenkin tilauksen koosta. Sama koskee kaikkia mittatilaustuotteita.

Tilaaminen ja maksaminen on turvallista SSL- salaustekniikan ansiosta. Asiakkaan tietoja ei koskaan luovuteta muiden yritysten suoramarkkinointiin tai muuhun vastaavaan.

Mittatilaus- ja tilaustuotteiden tilaaminen, maksaminen ja toimittaminen

Tämä poikkeaa muista hieman, joten lue, jos olet tilaamassa mittatilaus- tai tilaustuotteita

Teemme paljon unelmien mittatilaustöitä ja näitäkin pystyy tilaamaan verkkokaupan kautta. Ota yhteyttä lomakkeen kautta tai sähköpostitse, soittakin voi. Teemme yleensä tuotteen nimellä verkkokauppaan tilattavaksi kun yksityiskohdat sekä hinta on sovittu.

Laatikkokauppias on sinuun yhteydessä vastaanotettuaan mittatilaustyöviestisi. Voit lähettää myös ideakuvia ja piirustuksia tilauksen tueksi sähköpostilla, multimediaviestillä, whatsappiin tai facebookiin viestinä. Puhelun aikana keskustellaan tarkemmin toiveista, määritellään hinta ja vasta sitten on tilauksen ja toimituksen vuoro.

Mittatilaus- ja tilaustuotteet valmistuvat yleensä noin 2-3 viikossa, tämän päälle toimitusaika, joskus paljon nopeammin.

Mittatilaustuotteet valmistetaan tilausten perusteella eikä niillä ole palautusoikeutta sen jälkeen, kun ne on tilattu ja peruutusoikeusaika on umpeutunut, ellei niissä ole selkeää tuotevirhettä. Tilausvahvistuksen yhteydessä saat peruutusohjeet, jolla mittatilauksen voi vielä peruuttaa tai muuttaa kolmen (3) päivän kuluessa tilauksen tekemisestä.

Toimitustavat

Toimitustapa, miten haluat tuotteet itsellesi ?

Toimitukset hoitaa pääosin Suomessa Postnord ja pohjoismaat ja muu eurooppa Postnord. Tuotteet lähetetään pääosin tiistaisin ja torstaisin.

Suomi Postnordin MyPack-paketti toimipisteeseen, 8,90€

Lähellä-paketti toimitetaan sinua lähimpänä olevaan SuomenPostnordin toimipisteeseen. Tämä toimitustapa on aina 8,90€

Suomi, Postnordin MyPack collect Jakopaketti = Kotiinkuljetus 19,90€

Valitessasi kotiinkuljetuksen Postnord toimittaa lähetyksen tilaajan ilmoittamaan toimitusosoitteeseen. Postnorddilta tulee viesti jossa kysytään toivottua toimitusaikaa, vastaathan siihen.

Huomaathan, että joihinkin isoihin tuotteisiin on mahdollista saada toimitusvaihtoehtona ainoastaan jakopaketti eli kotiinkuljetus. Näitä ovat esimerkiksi Lautatarha™ ja BoxSerie™ sekä KÖPi. Tämä toimitustapa on aina 19,90€

Nouto Verstaalta ja Helsingin Tapanilasta, 0€

Voit noutaa tilaamasi tuotteet myös verstaalta Tuusulasta tai Tapanilasta ja silloin kulu on luonnollisesti 0€. Muistathan sopia silloin kuitenkin noutoajankohdan kanssamme! Luonnollisesti noudot onnistuvat aina myymälän aukioloaikoina, mutta myös muulloin erikseen sovittaessa. Noutoon Tapanilasta on kauppias yhteydessä aina joko viestillä, sähköpostilla tai puhelimitse, milloin tuottet on noudettavissa.

Ruotsi, Tanska, Norja, Saksa, Itävalta, Benelux-maat, My Pack, Postnord, lähimpään noutopisteeseen, 25,90€

My Pack Postnord nouto lähimmästä noutopisteestä toimitusosoitteen mukaan 25,90€. Kuljetusaika 3-8 työpäivää

Eurooppa, DPD Classic, Kotiintoimitus, kts hinnat alla

Ruotsi, Viro, Latvia, Liettua, Saksa ja Tanska DPD Classic, Postnord, Kotiintoimitus 29,90€. Kuljetusaika n. 3-8 työpäivää

Norja, Alankomaat, Sveitsi, Puola, Tsekki, Slovakia, Slovenia, Iso-Britannia, Belgia, Itävalta, Unkari, Ranska ja Luxemburg Euroopassa DPD Classic, Postnord Kotiintoimitus 39,90€. Kuljetusaika n. 5-8 työpäivää

Irlanti, Italia, Espanja, Portugali Kroatia Euroopassa DPD Classic, Postnord Kotiintoimitus 51,90€. Kuljetusaika n 7-10 päivää

MAKSUTAVAT

Sitten maksetaan tuotteet ja toimitukset turvallisesti suojatussa ympäristössä. Käytössäsi on useita maksutapoja, pankkipainikkeet, kortit, osamaksu ja lasku yritykselle.

Maksuliikenteen Laatikkokaupan verkkokaupassa hoitaa Bambora Payform Paybyway Oy

Maksaminen

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Bambora PayForm (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Bamboran verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Bambora tai Paybyway Oy. Bambora välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Bamborasta: https://www.bambora.com

Maksutavat

PayForm-palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto ja Mash.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Jousto: Voit maksaa Jousto Laskulla tai Osamaksulla yli 4000 suomalaisessa verkkokaupassa. Laskulla saat 14 vrk maksuaikaa (laskutusmaksu 4,90 eur) ja Osamaksulla max. 12 kk maksuaikaa (laskutusmaksu 4,90 eur ja kuukausikorko 2,42 %). Lisätietoja Joustosta osoitteessa www.jousto.com

Mash: Mash Laskulla saat tilaamasi tuotteet ennen maksamista ja 14 päivää korotonta maksuaikaa. Voit myös halutessasi muuttaa laskun kätevästi osamaksuksi. Mash Osamaksulla maksaessasi voit valita itsellesi sopivan maksuajan (3 kk, 6 kk, 9 kk, 12 kk, 18 kk, 24 kk) ja saat tilaamasi tuotteet ennen maksamista. Voit myös milloin tahansa maksaa koko summan kerralla ilman lisäkuluja. Mash Laskun tai Osamaksun voivat valita maksutavaksi Suomessa asuvat, yli 20-vuotiaat asiakkaat. Maksutapa on mahdollinen 10–2000 euron ostoksille. Osamaksu laskutetaan 30 päivän välein, ja esimerkiksi arvoltaan 2000 euron ostoksen todellinen vuosikorko on 14,9 % maksuajan ollessa 24 kk (sis. korko, laskutuslisä ja avausmaksu). Lisätietoja Mashista osoitteessa https://www.mash.com/fi/sinulle/nain-maksat-mashilla

Euroloan Consumer Finance Oyj:llä on oikeus tarkastaa Mash Laskulla tai Osamaksulla maksavan asiakkaan luotto- ja osoitetiedot ja myöntää tai evätä luotto niiden perusteella. Euroloan Consumer Finance Oyj (2159120-9) on vuodesta 2007 asti toiminut suomalainen rahoitusalan yritys.

Enterpay-yrityslasku:

Yrityksesi saa laskun haluamallasi tavalla e-laskuna tai sähköpostin välityksellä (.pdf lasku). Laskulla yrityksesi saa 14 päivää maksuaikaa. Yrityksesi voi määritellä ostovaltuuksia haluamilleen työntekijöille ja hallinnoida niitä helposti verkkopalvelun avulla. Yrityksesi voi seurata tehtyjä ostoja verkkopalvelun välityksellä. Palvelun käyttö ostosten tekoon on maksutonta. Lisätietoja Enterpayn yrityslaskusta osoitteessa www.enterpay.fi/ostajalle. Palvelun käyttöehdot löytyvät osoitteesta: www.enterpay.fi/ehdot-palvelu/

Bambora PayForm -maksupalvelun yhteystiedot Bambora PayForm, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4) Sähköposti: payform@bambora.com Puhelin: 029 300 5050 (arkisin klo 9-16) Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

Payments

Bambora PayForm (Paybyway Oy, business-id FI24865594) is the payment facilitator of the online shop. The Paybyway Oy is a payment facilitator authorized by the Financial Supervisory Authority of Finland. The payment process is conducted in the online service of the Bambora. Bambora or Paybyway Oy is shown as the payment received in the bank account listing and in the invoice. Paying with Bambora is safe. All information is exchanged through secured connections.

The trade happens between the online customer and the online shop. The online shop is responsible for all obligations related to the trade.

Read more about Bambora: https://www.bambora.com

Payment methods

With Bambora PayForm you can pay your order by an internet banking account, a wallet, a payment card (credit/debit), an invoice or a partial payment. The following methods of payment are supported: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- and Debit MasterCard payment cards, Jousto and Mash.

MobilePay: You can pay with your MobilePay wallet if you have allowed online payments in the settings of the MobilePay application. Payment via MobilePay takes place directly from the payment card linked to MobilePay. If charging the payment from the linked card fails, MobilePay can not be used in the online shop.

Jousto: With Jousto invoice and part-payment you can pay in over 4000 online shop in Finland. With Jousto invoice, you get 14 days payment time (invoice fee 4,90 eur). With Jousto part-payment, you get max 12 months payment time (invoice fee 4,90 eur and monthly interest rate 2,42%). More information: www.jousto.com

Mash: Mash invoice and part-payment is available to over 20 years old consumers having a permanent address in Finland. The part-payment is invoiced every 30 days. For example, annualized percentage rate for a 2000 eur credit is 14,9 % when the payment term is 24 months. The total price is 2302,79 eur (incl. interest rate, invoicing fee, opening fee).

Euroloan Consumer Finance Oyj (2159120-9) is a Finnish financing institution operating since 2007. Euroloan Consumer Finance Oyj reserves a right to review the credibility and the address information of consumers using Mash invoice or part-payment. The consumer is also requested the provide the personal id number. The credit is approved or declined based on this review. The order is delivered only to the address registered to the Population Register of Finland. More information: https://www.mash.com/fi/sinulle/nain-maksat-mashilla

Enterpay-yrityslasku:

Your company can request an invoice by an electronic invoice or by e-mail (.pdf invoice). The payment term is 14 days. Your company can authorize certain persons to make purchases and manage the purchases easily with an online service. Your company can track purchases by using the online service. The service is free of charge. Read more about the Enterpay-yrityslasku at www.enterpay.fi/ostajalle. Terms of service available at: www.enterpay.fi/ehdot-palvelu/

Contact Bambora PayForm Bambora PayForm, Paybyway Oy (business-id FI24865594) E-mail: payform@bambora.com Telephone: +358 29 300 5050 (workdays 9-16) Address: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta, Finland

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Bambora Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4, joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Paybyway Oy tai Bambora. Bambora välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Emme peri mitään erillisiä maksutapakuluja maksamisen yhteydessä, mutta huomioithan, että riippuen maksatavasta sinulle saattaa syntyä kuluja luottoyhtiön kautta. Tarkista aina luottoehdot luotonantajalta.

14 PÄIVÄN VAIHTO-JA PALAUTUSOIKEUS:

On ihan okei muuttaa mieltään, joskus käy niin, meille kaikille

Asiakastyytyväisyys on meille tärkeää. Jos jostain syystä paketista paljastunut tuote ei ole sitä mitä halusit, voit vaihtaa sen tai palauttaa kokonaan 14 päivän kuluessa tilauksen vastaanotosta. Huomioithan, että peruutus- ja palautusoikeus ei koske tilaus- ja mittatilaustuotteita.

Vaihto ja palautus tapahtuu ottamalla yhteyttä joko yhteydenottolomakkeen kautta tai sähköpostitse laatikkokauppa@laatikkokauppa.fi tai kirsi.pitkanen@carmi.fi.

Tilausvahvistuksen yhteydessä saat myös kirjalliset palautusohjeet ja peruutusohjeet. Noudata niitä. Palautusohjeet ja ladattava lomake löytyvät myös verkkosivuiltamme.

Palautuskulut vähennämme tuotteen hinnasta ilmoittamallenne tilille tai maksutavalle, kunhan tuote on saapunut.

Älä palauta tilausta tai vaihdettavia tuotteita postiennakolla, maksamattomana lähetyksenä tms., emme lunasta niitä.

Asiakaspalautuksena tulevat paketit on yleensä hitaita (2 – 14 arkipäivää), joten malttia! Toimimme kyllä heti, kun palautus on saapunut ja saat vahvistuksen palautuksesta sähköpostitse. Kun vaihdettava tuote palautuu meille, lähetämme korvaavan tuotteen saman tien.

LUNASTAMATON PAKETTI EI OLE PALAUTUS

Tämä ei ole kivaa, kunnioitetaan toisiamme ja toimitaan oikein.

Lunasta tilaamasi paketti tai ilmoita peruutuksesta, muutoin perimme lunastamattomasta paketista 20 euron peruutusmaksun (sis. alv. 24 %).

Jos sinua kohtaa jokin este tai elämäntilanne, ota yhteyttä. Olemme ihmisiä kaikki ja joskus vaan on paha tilanne.

HUOLENPITOVELVOITE

Tämähän nyt on ihan selvä juttu.

Lain mukaisesti asiakkaana sinun tulee huolehtia, että tuote on olennaisesti muuttumaton ja vähentymätön siihen saakka, kunnes olet päättänyt pitää sen itselläsi.

Laatikkokaupalla on oikeus periä arvonalennus aina tuotteen täyteen hintaan saakka, jos asiakas on käyttänyt tuotetta vastoin laissa säädettyä huolenpitovelvoitettava.

KAMPANJATUOTTEET

Ilmaisia lounaita ei ole.

Mikäli olet saanut kaupanpäällisiä ja/tai kampanjatuotteita, ne tulee palauttaa samassa lähetyksessä kuin niihin oikeuttaneet tuotteet. Voit myös lunastaa ne ostohetken listahinnalla, jolloin niiden hinta peritään maksettavasta palautuksesta.

MAKSUJEN PALAUTUS

Rahojen siirtyminen sinulle takaisin ottaa oman aikansa.

Maksu palautetaan Suomen kuluttajasuojalain mukaisesti viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saavuttua edellyttäen, että tuote on saapunut meille. Eli toisin sanoen, rahat palautetaan HETI, kun tuote on saapunut meille ja se on todettu myyntikuntoiseksi. Palauttaessasi kaikki tilauksessasi olleet tuotteet, palautamme koko tuotteen kauppasumman vähennettynä palautuskuluilla. Laatikkokaupalla on oikeus vaihtaa virheellinen tuote ensisijaisesti virheettömään. Nämä ovat aina neuvottelukysymyksiä.

TAKUU

Joskus käy niin, että tuote saattaa olla virheellinen ja tämä ilmenee vasta normaalissa käytössä. Jos on käynyt huono tuuri ja tuote rikkoutuu syystä tai toisesta normaalikäytössä, niin otathan yhteyttä. Asiakastyytyväisyys on meille tärkeää.

Takuuhan ei sitten kata sitä, jos tuotetta on kohdeltu kaltoin tai esimerkiksi sitä on käytetty ulkona, vaikka se on tarkoitettu vain sisäkäyttöön.

KULJETUSPAKKAUKSET JA KULJETUSVAURIOT

Kuljetuksissa tapahtuu hyvin vähän vaurioita.

Kaikenlaista voi kuitenkin tapahtua kuljetuksen aikana. Tällöin on erittäin tärkeää, että otat yhteyttä meihin välittömästi, mikäli tuote on vaurioitunut kuljetuksen aikana. Muista ottaa kuva vaurioituneesta paketista.

Pyrimme pakkaamaan tuotteet sen vaatimustason mukaisesti ja käyttämään aina mahdollisimman vähän luontoa kuormittavia pakkausmateriaaleja, mutta joskus on pakko pehmustaa. Kierrätämme meille tulevat pakkausmateriaalit mahdollisimman tehokkaasti, joten älä hämmästy, jos tuote tulee jonkun toisen firman laatikossa. Toivomme, että kierrätät ne edelleen tai ainakin lajittelet ne jätteiksi oikein.

KAUPPASOPIMUKSEN VOIMASSAOLO, KESTO JA PÄÄTTYMINEN

Sopimus tulee voimaan, kun tilaus on vahvistettu ja maksettu. Muistathan siis tilaustasi tehdessä ruksata sen kohdan, jossa vahvistat, että olet lukenut ja ymmärtänyt nämä ehdot. Tilaus tulee voimaan heti, kun maksu on suoritettu. Sopimus on voimassa niin kauan kunnes molemmat osapuolet ovat hoitaneet sopimukseen kirjatut velvollisuutensa.

Laatikkokauppa Carmi Oy pidättää oikeuden muuttaa ehtoja ilman erillistä ilmoitusta, mutta tällöin jo vahvistettujen tilauksien ehtoja ei muuteta. Poikkeuksen tähän kohtaan tekee hinnat.

Mikäli meille (tai jollekin muulle) on sattunut ilmeinen virhe, joka on johtanut tilanteeseen, että tuotteen hinta on yleiseen hintatasoon nähden selkeästi alhainen, on meillä oikeus korjata se, eikä tällöin liian alhaisella hinnalla tilattua tuotetta lähetetä asiakkaalle (Oikeustoimilaki 32§).

SOVELLETTAVA LAKI

Laatikkokauppa Carmi Oy soveltaa myydessään Suomen lakia, toimitusehdot nojautuvat nimenomaisesti kuluttajansuojalakiin. Mikäli kuluttaja on erimielinen näistä ehdoista tai muutoin kaupasta, on hänellä oikeus saattaa se kuluttajaviranomaisen tutkittavaksi. Erimielisyydet ja riidat pyritään ensisijaisesti sovittelemaan, mutta mikäli siihen ei pystytä, voidaan asia saattaa oikeuden ratkaistavaksi.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.

Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

FORCE MAJURE

Laatikkokauppa ei vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai viivästyy yrityksen vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, lakoista tai ulosmarsseista, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta Laatikkokaupan toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta. Kysymyksessä on kuitenkin pienyritys, jota pyörittävät ihmiset ja meillekin voi sattua jotakin ennalta-arvaamatonta. Olemme kuitenkin aina yhteydessä asiakkaaseen, mikäli jotain odottamatonta ilmaantuu.

Tietosuojaseloste Laatikkokauppa Carmi Oy

Rekisterinpitäjä

Carmi Oy
Päivöläntie 15
00730 Helsinki
Y-tunnus 2343819-5
E-mail: kirsi.pitkanen@carmi.fi

vastaava yhteyshenkilö Kirsi Pitkänen

Asiakasrekisteri

Rekisteri Laatikkokauppa Carmi Oy:n asiakkaista

Käyttötarkoitus

Rekisteriä käytetään vain asiakassuhteen hoitamiseen, yhteydenpitoon sekä tuotteiden ostamiseen, lähettämiseen, ilmoittamiseen ja laskutukseen liittyviin asioihin.

Rekisterin tietosisältö

Rekisteri asiakkaista sisältää asiakkaan nimen, sähköpostin, puhelinnumeron, osoitteen, laskutusosoitteen sekä sopimus- ja tilaustiedot

Lainmukaiset tietolähteet

Asiakasrekisterin tiedot saadaan asiakkaalta tilauksen ja/tai sopimuksen syntymisen yhteydessä tilauslomakkeella, yhteydenottolomakkeella, sähköpostilla tai itse kirjoitettuna tilaustapahtuman yheydessä.

Lainmukaiset tietojen luovutukset ja tietojen siirto EU:n tai Euroopan talousalueen ulkopuolelle

Asiakasrekisterin sisältöä ei luovuteta Carmi Oy:n ulkopuolelle.

Rekisterin suojauksen periaatteet

Kaikkien rekisterien tiedot on sijoitettu siten, ettei asiaankuulumattomilla ole niihin pääsyä. Tietojärjestelmän tiedot on suojattu ja niihin pääsee Kirsi Pitkänen ja myymälänhoitaja sekä tuotteita valmistava puuseppä.

Tarkastusoikeus ja tarkastusoikeuden toteuttaminen

Allekirjoitetulla kirjeellä on mahdollista saada tietää itseä koskevat tiedot maksuttomasti kerran vuodessa.

Tiedon korjaaminen ja tiedon korjaamisen toteuttaminen

Omia tietoja voi korjata ottamalla yhteyttä rekisterinpitäjään, joka tekee toivotut muutokset. Kysymykset osoitetaan Kirsi Pitkäselle, yhteystiedot yllä.

YHTEYSTIEDOT

Laatikkokauppa Carmi Oy
Päivöläntie 15, 00730 Helsinki
Y-tunnus 2343819-5
050-520 2611
laatikkokauppa@laatikkokauppa.fi

kirsi.pitkanen@carmi.fi
www.laatikkokauppa.fi

Yrittäjä

Kirsi Pitkänen

Laatikkokauppa.fi evästekäytäntö

Laatikkokauppa.fi-sivustolla käytetään evästeitä (cookies). Eväste on pieni, käyttäjän tietokoneelle lähetettävä ja siellä säilytettävä tekstitiedosto. Evästeet eivät vahingoita käyttäjien tietokoneita tai tiedostoja.

Laatikkokauppa kerää evästeiden avulla tietoja sivustolla vierailevilta henkilöiltä. Tietojen avulla parannetaan sivuston toimivuutta ja sivuston sisältöä, kehitetään liiketoimintaa ja kohdennetaan markkinointia.

Ne verkkosivustot, joille Laatikkokauppa.fi-sivustolta on linkkejä, keräävät ja hyödyntävät evästeitä heidän tarpeidensa mukaan. Käyttäjän tulee itse hyväksyä jokaisen sivuston evästeet itse.

Mikäli käyttäjä ei hyväksy tietojen keräämistä evästeiden avulla, Laatikkokauppa.fi-sivuston käyttö tulee välittömästi lopettaa.

On hyvä kuitenkin huomioida, että evästeiden käyttö selaimessa on tarpeellista Laatikkokauppa.fi-sivuston asianmukaiselle toimimiselle.

Useimmat selainohjelmat mahdollistavat evästetoiminnon poiskytkemisen. Tämä tapahtuu esimerkiksi Internet Explorer -selainohjelman ”Työkalut” -valikosta löytyvän ”Internet asetukset” -valikon kautta kohdasta ”Suojaus”.

Käyttäjä voi myös käyttää useimmista moderneista selaimista löytyvää Private-ikkunaa, joka poistaa kaikki selaimella käyttäjän koneelle tallennetut evästeet siinä yhteydessä, kun ikkuna suljetaan.